چهارشنبه , فوریه 8 2023
آخرین خبرها
مشتریان تلفن ثابت که به دلیل اتمام اعتبار، تلفن آنان قطع شده برای وصل آنی تلفن باید صورتحساب “به روز ” خود را تنها طریق سامانه ۲۰۰۰ یا پرتال شرکت مخابرات ایران وکد دستوری #۲۰۲۰* پرداخت نمایند

مشتریان تلفن ثابت که به دلیل اتمام اعتبار، تلفن آنان قطع شده برای وصل آنی تلفن باید صورتحساب “به روز ” خود را تنها طریق سامانه ۲۰۰۰ یا پرتال شرکت مخابرات ایران وکد دستوری #۲۰۲۰* پرداخت نمایند

بازدیدها: 7

مشتریان تلفن ثابت که به دلیل اتمام اعتبار، تلفن آنان قطع شده برای وصل آنی تلفن باید صورتحساب “به روز ” خود را تنها طریق سامانه ۲۰۰۰ یا پرتال شرکت مخابرات ایران وکد دستوری #۲۰۲۰* پرداخت نمایند

به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، در راستای رضایت مندی مشتریان گزینه ” به روز” در صورتحساب تلفن ثابت لحاظ شده است تا مشتریان اگر به هر دلیلی نتوانستند قبض پایان دوره را پرداخت نمایند و تلفن آنان قطع شده با پرداخت از درگاه های یاد شده وصل آنی صورت گیرد .

براساس این خبر، با توجه به اینکه صورت‌حساب تلفن ثابت در دوره‌های یک ماهه صادر می‌شود، ضروری است برای جلوگیری از یک‌طرفه شدن خطوط تلفن، مبالغ صورتحساب به‌صورت ماهانه و در مهلت زمانی تعیین‌شده پرداخت شود.

این خبر با تاکید بر پرداخت به روز برای جلوگیری از قطع تلفن در تشریح آیتم های نوع پرداخت می افزاید : قبض “به روز” شامل مبلغ صورتحساب مشترک تا زمان دریافت قبض می باشد و برای مشتریانی است که با توجه به پرداخت پایان دوره اعتبار کافی ندارند و تلفن آنان قطع می شود . قبض میان دوره کل هزینه کارکرد تلفن ثابت را تا لحظه استعلام شامل می‌شود .

این خبر می افزاید: مشتریان شرکت مخابرات ایران می‌توانند برای دریافت صورت‌حساب ” به‌روز “، میان‌دوره و پایان‌دوره تلفن ثابت خود به نشانی tci.ir مراجعه کرده و در قسمت مخابرات من ثبت‌نام کنند. با توجه به اینکه صورت‌حساب تلفن ثابت در دوره‌های یک ماهه صادر می‌شود، ضروری است برای جلوگیری از یک‌طرفه شدن خطوط تلفن، مبالغ صورتحساب به‌صورت ماهانه و در مهلت زمانی تعیین‌ شده از طریق سامانه تلفنی ۲۰۰۰ و یا سایت شرکت مخابرات ایران و یا همچنین از طریق تلفن همراه با کد دستوری #۲۰۲۰* پرداخت شود.